Повернення та обмін товару

Умови повернення та обміну

Ми усвідомлюємо, що замовлення в інтернет магазині позбавляє Вас можливості оцінити продукцію і її якість перед покупкою. Тому в нашому інтернет магазині відсутні будь-які суворі правила, обмеження, тривалі експертизи і т.д. Кожен покупець може повернути або замінити куплену продукцію. Однак, ми наполегливо рекомендуємо проконсультуватися з нашим менеджером перед покупкою, а також ознайомитися з відгуками наших клієнтів про продукцію і компанію в цілому.

Нижче наведені основні умови повернення та обміну товару

  1. Кожна покупка в інтернет магазині Ingrosso може бути повернута протягом 14 днів з моменту її отримання.
  2. До повернення приймається тільки продукція зі збереженим товарним виглядом, без ознак використання і в цілісній упаковці.
  3. На вибір клієнта, може бути проведена заміна товару, або повернення грошових коштів.
  4. Повернення грошових коштів здійснюється протягом 24 годин з моменту надходження товару на склад інтернет магазину.
  5. Способи пересилання і повернення грошей визначаються за бажанням клієнта.

Відповідно до Постанови КМУ від 19 березня 1994 р №172, повернення і обмін панчішно-шкарпеткових виробів і нижньої білизни заборонений, за винятком випадків заводського браку. Однак, з огляду на специфіку покупки в інтернеті, ми готові йти назустріч нашим покупцям при дотриманні наступних правил:

  1. При отриманні замовлення, уважно огляньте його візуально та оцініть розмір. Якщо Ви впевнені, що даний розмір Вам не підійде, зв'яжіться з нами для оформлення повернення не приміряючи виріб!
  2. Приміряйте бюстгальтер, не зрізаючи бірки поверх нижньої білизни (майки, футболки, топи і т.д.). В іншому випадку, ви позбавляєте себе можливості оформити повернення.
  3. Повернення трусів, коригуючого білизни і панчішно-шкарпеткові продукції, проводиться тільки в разі дефекту. (!)

Ці правила дають гарантію покупцеві, що куплене білизна не одягалася раніше іншою людиною. Просимо Вас поставитися до них відповідально, чесно і з розумінням.

Витрати, пов'язані з пересиланням товару, що повертається, оплачуються магазином, або покупцем залежно від причини повернення.

  1. У разі наявності заводського браку або невідповідності отриманої продукції замовленю, всі витрати оплачує інтернет магазин.
  2. У всіх інших випадках, витрати, пов'язані з пересилкою, сплачує покупець.